Wykaz osób sprawujących funkcje i ich kompetencje:
mgr Urszula Konkol - dyrektor przedszkola
zakres czynności dyrektora:
- Dyrektor przedszkola działa w imieniu Zarządu Miasta w Zielonej Górze w zakresie zwykłego zarządu Przedszkola nr 8 w Zielonej Górze.
 - Dyrektor kieruje działalnością wychowawczo–dydaktyczną przedszkola oraz reprezentuje je na zewnątrz.
 - Sprawuje nadzór pedagogiczny nad nauczycielami (analiza i ocena efektów realizacji programu, pomoc, inspiracje)
 - Sprawuje opiekę nad wychowankami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne.
 - Jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli pracowników nie będących nauczycielami.
 - Dysponuje środkami finansowymi przedszkola określonymi w planie finansowymi ponosi odpowiedzialność za prawidłowe ich wykorzystanie.
 - Organizuje administracyjną, finansową i gospodarcza obsługę przedszkola, zatrudnia i zwalnia nauczycieli i innych pracowników przedszkola.
 - Przyznaje nagrody i wymierza kary porządkowe nauczycielom i innym pracownikom przedszkola w porozumieniu z zakładową organizacją związkową.
 - Występuje z wnioskami, po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej i związków zawodowych, w sprawach odznaczeń i innych wyróżnień dla nauczycieli oraz pozostałych pracowników przedszkola.
 - Dyrektor przewodniczy Radzie Pedagogicznej.
 - Wstrzymuje uchwały Rady Pedagogicznej niezgodne z prawem.
 - Tworzy radę rodziców w pierwszej kadencji.
 - Wyraża zgodę na podjęcie działalności stowarzyszeń i organizacji, których celem jest działalność wychowawcza dzieci albo wzbogacenie i rozszerzanie form działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej przedszkola.
 - Przenosi nauczyciela w stan nieczynny.
 - Kieruje nauczycieli na badanie Komisji ds. inwalidztwa i zatrudnienia.
 - Udziela urlopów nauczycielom (płatnych i bezpłatnych).
 - Ocenia nauczycieli.
 - Zawiesza nauczycieli w pełnienia obowiązków.
 - Powierza wychowawstwo.
 - Ustala tygodniowy rozkład zajęć.
 - Wykonuje zalecenia Kuratorium, wynikające z nadzoru pedagogicznego.
 - Wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczegółowych.
 
CUW Zielona Góra - księgowość
zakres czynności księgowych polega na:
- Organizowaniu sporządzenia, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki, sporządzenie kalkulacji wynikowych kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej.
 - Bieżącym i prawidłowym prowadzenie księgowości oraz sporządzaniu kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający :
 - Terminowym przekazywaniu rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie.
 - Nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości.
 - Prowadzeniu gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na :
 - Wykonywaniu dyspozycji środkami publicznymi zgodnie z przepisami dot. zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki.
 - Zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez jednostkę
 - Przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
 - Zapewnieniu terminowego ściągnięcia należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań,
 - Analizie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
 - Dokonywaniu w ramach kontroli wewnętrznej: wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych mu obowiązków; wstępnej kontroli legalności dokumentów dot. wykonywania planów finansowych jednostki oraz ich zmian; następnej kontroli operacji gospod. jednostki, stanowiących przedmiot księgowań.
 - Opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki, dot. prowadzenia rachunkowości, a w szczególności: Zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczenia inwentaryzacji.
 - Dokonywaniu wstępnej kontroli legalności dokumentów dot. wykonywania budżetu oraz jego zmian,
 - Opracowaniu zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz,
 - Reakcji, w razie gdy wykonanie polecenia Dyrektora jednostki stanowiłoby przestępstwo lub wykroczenie: Gł. księgowy jest obowiązany powiadomić i tym organy powołane do ścigania przestępstw.